onödig fakta

Jag har insett att min senaste kyss var något jag inte kommer ihåg.
Jag lyssnar på broder daniel - hospital
Jag pratar om mycket olika saker
Jag älskar/tycker om min famillj och mina vänner
Min(a) bästa vän(ner) är de som får/fått mig kämpa när jag bara har velat lägga ner allt.
Min första riktiga kyss är nåt jag inte bryr mig särskilt mkt om
Kärlek är det värsta spelet med de bästa priserna
Jag är hemligt förälskad i edward cullen
Sist jag grät var igår
Min mobiltelefon är vacker och min tröst.
När jag vaknade i morse önskade jag att jag hade somnat tidigare.
Innan jag somnar tänker jag oftast på sånt jag inte hinner tänka på annars
Just nu tänker jag att det är konstigt vad mycket folk antagligen tycker om mig för min ålder
Bebisar är inte bra
Idag har jag varit med adam och varit hemma
Ikväll ska jag sova och drömma om sommar
Imorgon kommer jag att bada badtunna med flickor
Jag vill verkligen ha allt jag önskar mig


Kommentarer
emelie

svara på dagens fråga i bloggen! :)

POSTAT 2009-12-29 KLOCKAN 22:54:14
BLOGG: http://plimplom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback