silly girl

 vart på näl idag och kollat svaren, det var inget fel på magen när de kollade med slangen visade det sig.
 visst, det är ju bra egentligen, men helt ärligt hade jag hoppats på att de hittat någonting
 med tanke på hur ont jag har.
 har börjat få svårare att sova nu för att det gör ont, mindre ätlust, mår illa oftare och det gör ondare mer nu.
 ååååååååååh, hatar revben!
 men jaja.
 sen åkte jag till torp med pappa, vi köpte present till mamma(en av de vi har bestämt) 
 och sen köpte jag en tröja från gina och även ett linne som var på rea som kostade 20kr, hihi, tänk
 att jag hittar bra fynd! (h)
 träffade även bulan som jag inte träffat på typ, ett halvår om inte mer? shiiit, kommer inte ens ihåg.
 men trevligt var det iaf =) 
 satt nyss och tänkte på älskling och när jag färgade hans hår blått :$ 
 då var han inte glad (a) så lägger upp en bild på det och han kommer döda mig men det gör inget =D
 hihih.
 nu ska jag se vad vi har att ta för min huvudvärk&revbensvärk, hihih.
 PUSS

  love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback