stockholm!

 dålig uppdatering, jag vet jag vet..
men hallå, jag är på semester (a)
 hihi.
 var i täby C idag, hittade en tröja från H&M, tshirt från BikBok, foundation och skor(bilder kommer).
 letade present till älskling som snart fyller år, jag hatar att köpa presenter för
 jag vet aldrig vad folk vill ha och är livrädd
 att de inte ska bli nöjda!
 men jaja, tror jag har bestämt vad jag ska köpa, får se =D
 nu ska jag nog gå ut och gå.
 Pusss.


 P.S, gissa vem som var ute och joggade kl 08.00 i morse?
 JO JAG, hihih.

Kommentarer
amandaaapanda ;*

gosh , ska ut idag och köpa present till min baby , va köpte du ? ;o <3

POSTAT 2009-07-27 KLOCKAN 10:01:03
BLOGG: http://anilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback