snabb update

 kollar på hål i väggen just nu, haha det ser så jävla kul ut!
åt kladdkaka förut, dessvärre var den för mättlig för mig =(
har inte gjort så mycket idag, övat lite inför engelskan i morgon och läst ur min nyss nylånade bok
som mamma var snäll nog att låna åt mig!
"känn pulsen slå" av berny pålsson.
den verkar bra, men första boken med henne är bäst, är väl alltid så med allt, 1an är bäst osv.
men tycker om hennes sätt att skriva, hon döljer ingenting utan visar hur världen verkligen är.
ja, hon gillas.
har förresten fått fler läsare per dag, kul =D
gillar er :*
men ja, ska ha prov som jag missat till morgonen, engelska.
känns inte sådär jätte bra, har inte haft detta prov i vetskap så länge, men jaja. det blir väl bra. haha!
har kollat igenom lite gamla bilder på mig själv, så måste ju bara bjuda på en bild på mig själv (A) haha.
 

POSSPOSS

sofia kom med på en liten bit, påväg till fallens för 2 årsen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback