pussar.

idag ska jag till trollhättan med min kära sofia'cd, någon kvällsrea på hela överby, får ju passa på ;)!
har typ "bloggtorka" så att säga, vet nite alls vad jag ska skriva om, haha!
ska öva lite tills provet i musiken, som är v.47 tror jag, men det är ett rätt stort prov, men väldigt intressant.
fast musik överhuvudtaget är intressant tycker jag. 
alltid kul att hitta något nytt att lyssna på!
hihi, måste väl börja göra iordning mig nu snart.
förresten har jag tänkt börja videoblogga, får väl se om jag vågar detta ;) haha! 

puss, lägger upp lite bilder från mina vardagar osv.

 klassens jippokort.
vi skulle vara luffare,såhär såg jag ut.
jag och emelielove, söta som vanligt.
jag och emelie hos rickard, vattenpipa ofc, haha! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback