the beautiful people

dålig uppdatering men ja, fick bråttom igår =)  jag och emelie åkte till kode efter att jag varit hos lejla som fyllde år.  vi var där i typ en timme(?) haha!, sen åkte vi till centralen med birk som var nerkladdad med färg i ansiktet så det såg ut som han hade blått skägg, han hade även blivit sprayad i håret med blå&rosa hårfärg, och hade ett blått och ett rosa ögonbryn. haha det var rätt kul att se på honom på bussen, (a)  
sov hos emelie inatt, mysigt.  missade bussen hem också, HAHA!
den stannade framför mig, men jag trodde att jag skulle ta en senare buss med jossan men det visade sig att hon skulle till göteborg. haha jaja. :)   så pappa var snäll och hämtade mig i alla fall!=)
sitter nu i morgonrock och handduk i håret, ska börja göra iordning mig, sen ska jag åka iväg till kode. trevligt =).
jaja, nu får jag börja göra något åt hur jag ser ut, haha ;)!

POSS

har haft funderingar på att färga håret brunt, eller göra bruna slingor, dock inte lika mörkt som jag hade för något år sedan. här är en bild, väldigt gammal!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback