IDOL-tid

hm tänkte berätta lite om min idol kväll/natt/morgon/dag.
åkte till göteborg vid 22.30, sov ungefär 0 min på bussen, vilket inte var planerat för jag hade tänkt sova hela den timmen i bussen!!!
sedan åkte vi till emelies kompisar och sa hej, sen efter det så åkte vi till nordstan och träffade armin&amanda, sen träffade vi armins vän jonathan också.
sen så GICK vi runt hela jävla stan för att vi svängde fel vid ett ställe, så vi gick genom typ äckelkvarteren?
gömde min mobil och höll hårt i min väska kan jag ju lova, haha!
vi kom fram, träffade julia och de efter en stund, satte oss med dem också.
sen satt vi och lyssnade när folk sjöng och blablabla.
fan vad jobbigt det är att skriva HAHA.
det var ett antal snygga killar där kan jag lova, haha.
sen vid 6 eller något på morgonen gick vi in och värmde oss lite, sen tillbaka ut i kylan.
fick ta kort med min älskade jihde också för den delen, yeeey!
sen sprang vi in och fick vänta där inne med våran nyfunna vän emil!
som tur var gick emil vidare, men dessvärre ingen av mina duktiga vänner. =(
sen fick jag en puss på kinden av peter, känd som kissies bror, haha.
ses i stockholm i maj peter!:*
sen åkte vi hem, då sov jag på bussen en stund, kom hem, somnade direkt typ.
sen ringde lejla, fick åka till henne, sen gick vi till pizzerian några av tjejerna och åt, var helt okej.
sen mådde jag så jävla illa så jag fick gå hem till mamma, haha!
och nu ligger jag här i min älskade säng och förbereder mig för att ställa mig upp, mycket jobbigt... haha!
hmm ja, det var allt.
PUSS


en alltför sliten jag + peter haha


Kommentarer
sarah

gulligt =)

POSTAT 2010-04-11 KLOCKAN 18:12:24
BLOGG: http://olofssonsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback