ale gymnasium tar kål på mig

jag är så sjukt trött efter skoldagarna, det första jag gör är att lägga mig i en timme eller två och ta igen mig.
därför orkar jag inte uppdatera. men ska försöka ändra på det haha!
idag var första riktiga skoldagen, slutade ett och kom hem kvart i tre -.-
jag och jolin åkte till älvängen med martin, en av våra trevliga classmates! och så gick vi hem till honom och
väntade på att 600an skulle komma och ta oss hem.
vi gick ifrån martin, till bussen. jag åkte hem hon till trollhättan, jag kom hem och la mig i sängen och
njöt av mina älskade kuddar och mitt älskade täcke. min älskade säng överhuvudtaget.
somnade till ett slag, gick upp och åt med mor&syster, sen la jag mig i sängen också. 
nu ligger jag i sängen med ozzy nere vid fötterna sovandes och casper som ligger nästan på datorn och sover, haha.
nu har jag skrivit jätte mycket känner jag! åh vad jag är duktig.
nu ska jag ta och kolla film eller något, kanske dags att lägga sig för kvällen? HAHA.
jag skulle säkert kunna sova tills i morgon då jag måste upp ><



Kommentarer
Marcus Å

Idag har jag bara slappat. Du har haft en hård dag eller?

POSTAT 2010-08-26 KLOCKAN 21:02:12
BLOGG: http://slipsens.se
elin

sådär gör jag med :o somnar efter skolan. skit drygt! haah :)

POSTAT 2010-08-28 KLOCKAN 19:25:34
BLOGG: http://elinbrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback