dont trust me

Day 01 - Your first love
Day 02 – Your parents
Day 03 - What you ate today
Day 04 - Your definition of love
Day 05 - Your day
Day 06 - Your best friend
Day 07 – Your beliefs
Day 08 – What you wore today
Day 09 – Your siblings
Day 10 – What’s in your bag
Day 12 – This week
Day 12 – Your dreams
Day 13 – Your first kiss
Day 14 – Your favorite memory
Day 15 – Your favorite birthday
Day 16 – Something you regret
Day 17 – This month
Day 18 – Something that upsets you
Day 19 – Something that makes you feel better
Day 20 – Something that makes you cry
Day 21 – Your favorite place
Day 22 – Something that you miss
Day 23 – Your aspirations
Day 24 – One last moment



Mina föräldrar heter Madeleine och Lennart.
Papi är norsk och mami är österrikisk!
P är född 69 och M 74 och jag föddes när mami var 20 och papi var 25.
Har även en syster, Ellen heter hon. Just so you know.
Bägge päronen är korta, eller mest mamma eftersom hon är 157? Haha.
Och pappa 173 typ. Så kommer lilla jag på 166 och hoppas på att min kropp vill växa liiiiite till så jag i alla fall blir 170. Eller längre än papi, det skulle sitta fint.
Har inget mer att tillägga, haha.
Jag älskar dem, that's enough.

Kommentarer
Nathalie

tack för att du svarade:D kolla in vilka jag köpte http://liborius.blogg.se/2010/december/karlek-vid-forsta-ogonkastet3.html#comment

POSTAT 2010-12-28 KLOCKAN 18:58:35
BLOGG: http://liborius.blogg.se/
JOSEFINE THYBERG

Hej!

Nu är jag tillbaka på bloggen igen efter en liten "julpaus" skulle man väl kunna kalla det. Hoppas du fortsätter kika in i min blogg och lämnar någon liten kommentar ibland :)



Hoppas du haft en mysig jul! kram

POSTAT 2010-12-28 KLOCKAN 20:23:35
BLOGG: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback