just dance

Idag är det en sån där jätte jobbig dag, spring hit, spring dit, var trevlig här var trevlig där. Lalala, lalala.
Ska snart åka iväg till mormor också, är jag färdig? NEJ.
Men orkar jag skynda mig? NEJ.
I tisdags slutade jag skolan i alla fall.
I onsdags så var jag i stan med Sofia, min syster och hennes vän.
Fick köpt presenter till mig själv, Jolin och syster.
Igår var jag i Trollhättan med mami och papi, köpte presenter till mig själv och papi.
Sen åkte jag upp igen med Sofia, Nenne och Rorro. Köpte mig ännu en present till mig själv då.
Gillar att överraska mig själv. :)
Nu måste jag skynda! 
Lägger till och med upp bilder på vad jag har på mig idag. Haha.

Kommentarer
Daniel

Så fin du e!!

POSTAT 2010-12-27 KLOCKAN 11:29:46
BLOGG: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback