frågor i stora lass!

blogg.se är inte helt normalt på min dator just nu, vilket är mycket störande, kan inte svara på kommentarer eller se statistik! men jaja :)

Frågor & Svar

Berätta sju sanningar om dig själv:
1. jag kan vara väldigt blyg, men också väldigt framåt
2. jag klarar mig inte utan musik, tar all tid jag kan komma åt med att lyssna på musik!
3. jag älskar att duscha!!
4. jag hör röster i huvudet
5. jag är livrädd för clowner, verkligen livrädd.
6. jag är trött konstant
7. jag är rädd för att stå helt ensam en dag

Sex sanningar om hur du var som liten;
1. jag var väldigt lugn och blyg
2. bodde på landet tills jag var 4-5 år gammal, då flyttade jag till edet
3. jag var extremt smal tills jag började i sjuan
4. jag gick ofta in i min egen värld och var helt borta från resten av omvärlden
5. jag tyckte det var läskigt med killbaciller
6. jag gick hos dagmamma och hade tre bästa vänner, bille, sofia och jesper

fem sanningar om mitt kärleksliv;
1. min första kärlek var philip
2. jag hatar att vara själv
3. jag är inte alls romantisk av mig
4. jag har varit kär i tre olika personer
5. jag tror inte på "evig kärlek" eller "kärlek vid första ögonkastet", kanske för jag inte upplevt något av dem, men det låter rätt omöjligt ändå

fyra sanningar om mitt familjeliv;
1. jag bor hos min mamma mest, men ibland hos min pappa också, varav min syster skiftar oftare boende än mig
2. jag älskar min lillasyster extremt mycket
3. jag är dagligen rädd för att förlora någon i min familj
4. jag älskar att hjälpa alla i min familj med kläder, smink, hår osv, det är mycket kul!

tre sanningar om mitt vänskapsliv;

1. jag litar knappt på någon fullt ut, finns väl fyra stycken sådana, men sen litar jag på många, kanske mer än vad jag borde
2. jag har haft en bästa vän från 1an och jag hoppas våran vänskap kommer hålla mycket längre till.
3. jag älskar mina vänner!


två sanningar om min personlighet;

1. jag är oftast blyg, ler åt allt och ingenting, sitter mest tyst i början, kan skifta i humör väldigt lätt, från glad till ledsen, irriterad till glad osv.
2. jag ser alltid någonting på mig själv jag vill förändra för att försöka bli nöjd med mig själv

 

en sanning om detta testet;
1. öh, haha fatta inte xP

 


Kommentarer
AYLIN - foto & allmänt

Sv. Tack!:)

POSTAT 2010-02-04 KLOCKAN 22:35:40
BLOGG: http://givemesomething.blogg.se/
simone

sV: Tack Jennifer! :)

POSTAT 2010-02-05 KLOCKAN 11:55:23
BLOGG: http://fattybom.blogg.se/
Anonym

det är lite allt möjligt. Hur är det med idg då?

POSTAT 2010-02-05 KLOCKAN 12:36:51
BLOGG: http://aallvvin.blogg.se/
sofia

sötan lilla!

POSTAT 2010-02-05 KLOCKAN 12:50:32
BLOGG: http://esofiasileson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback