stjärnorna är till för oss

jag vet inte vad jag ska göra, för att du ska må bättre min älskade E.
få dig att inse hur vacker du är, få dig att inse hur underbar du är, att du förtjänar allt bra här.
vissa dagar förstår jag inte hur du orkar ta allt, all skit du får, all skit du får ta emot som du inte alls ska behöva ta.
men jag vet, att du är stark.
att någonstans där inne fastän du inte vill mer, kämpar vidare för att det finns något bra.
som att det kommer något bra ur allt dåligt.
du får mig alltid att le åt allt, får mig att ta nya tag.
jag försöker så gott jag kan, försöker räcka till åt din sorg, men jag vet innerst inne att jag inte gör det.
men jag ger mig inte, jag ger inte upp dig min älskade bättre hälft.
jag gör vad som helst för dig.
loving you make life worth living
min fina, jag hatar att se dig såhär.
du är inte ens på gränsen längre, du är under den.
jag vill bara kunna dra dig upp ur allt, få dig att le och må bra hela tiden.
lev för mig min vän, jag ber dig, lev för mig.
jag vill skicka solstrålar till dig, leenden till dig, skratt välkänsla och allt annat bra, till dig.
mitt hjärta i din hand.
aldrig min vän, min älskade vän, ska jag släppa din hand.
jag vill aldrig vara utan dig.
du får mig så glad när du ler.
jag älskar att höra din röst, veta att du fortfarande är kvar i mitt liv.

min vackra flicka, du betyder så mycket för mig.
jag älskar dig så högt, du är så vacker.
min emelie.  


Kommentarer
Anonym

jag mår också super bra=)

kramar sötis

POSTAT 2010-02-06 KLOCKAN 13:20:46
BLOGG: http://mydiaaary.blogg.se/
NAAAAAATALIE

jodå det hade jag :)

POSTAT 2010-02-06 KLOCKAN 14:18:41
BLOGG: http://ttrams.blogg.se/
amelia

du är så underbar hjärtat, jag älskar dig, oss.

POSTAT 2010-02-07 KLOCKAN 13:02:26
BLOGG: http://amellindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback