100 frågor

SENASTE:
Dryck: isvatten, mums!
Telefonsamtalet: pratar helst inte i telefon, så kommer inte ihåg
SMS: peter
Sång du lyssnade på: Asta Kask – Psykopaten
Gången du grät: hm

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: tror bara jag varit på en riktig "dejt" haha
Har någon varit otrogen mot dig: ja
Varit kär: hm ja
Förlorat någon speciell person: ja..
Varit deprimerad: händer ja
Varit så trött att du somnat sittandes: haha jaa (a)

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: turkos
färg 2: vit
färg 3: svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: japp
Fått ditt hjärta krossat: ohja
Skrattat så att du har börjat gråta: haha ja =(
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja, eller ja typ. träffade personen förra året men det var detta året allt hände så ja, det blir nog ett ja.
Insett vilka som är dina äkta vänner: hoppas jag? ><
Fått reda på att någon har pratat om dig: hm ja
Kysst en kompis av samma kön: jo det har jag

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: av alla på msn eller bara just såna jag pratat med på msn :o eller det blir ju samma sak... så jag vet inte
Hur många barn vill du ha: vill inte ens tänka på barn nu, vill inte ha ett eget barn. men jag har fina namn, kitty, mio och ruben ska något framtida barn heta, mitt eller någon annans ja!
Har du några husdjur: pappa= hund, chinchillor mamma=hund, katt & kanin
Vill du ändra ditt namn: nä,´duger som det gör
Vad gjorde du under din förra födelsedag: tror jag var med julia  :)
Vilken tid vaknade du idag: tidigt för min mor ringde och väckte img
Vad gjorde du igår runt midnatt: var med stefan
Någonting som du längtar till: ARVIKA
Senaste gången du träffade din pappa: någon dag sen nu tror jag
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ja det finns en liten del men ja what do to, gilla läget liksom
Vad lyssnar du på just nu: Good Charlotte – Wounded
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja  :P
Vad gör dig irriterad just nu: fläskpatten som bor i andra lägenhetshuset :) nej fy, nu var jag typ 5år men jaja. haha
Vad är ditt hela namn: jennifer madeleine skywalker walter
Singel/upptagen: hälften hälften typ? haha
Stjärntecken: skytten
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: fuxernaskolan
Gymnasie: ale gymnasium
Högskola: ingen aning än!
Hårfärg: typ ööh, jag vet inte. blondett
Långt eller kort: inte alltför kort, och absolut inte lång :P
Längd: 165 typ
Vad gillar du gällande dig själv: mina tänder är nog det som är okej, ja. dem funkar
Piercings: naveln bara nu ><
Tatueringar: en på handleden
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: räknas slang ner i magen? haha
Piercing: öronen om det räknas som piercing, annars alla gånger jag tryckt igenom nålar genom läppen. eller första riktiga var ju naveln isf.
Tatuering: handleden
Bästa vän: fia udd
Sporten du spelade: balett? haha. annars typ dumfotboll
Husdjur: oh shit, hade asmånga djur förr när jag bodde i frändefors
Vaccination du minns: stelkramp tror jag?
Alkohol du drack: det har jag ju lagt på minnet ja ;)

JUST NU:
Äter du: på mina kinder
Dricker du: nada
Är du på väg att: svara på sms!
Lyssnar du på: Kent – Järnspöken
Väntar du på: ingenting

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: nej
Vill du gifta dig: absolut inte

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: bägge, emn mest ögon
Kramar eller pussar: bägge
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: både och typ
Snygg mage eller snygga armar: bägge
Känslig eller inte: typ halvt känslig, inte sugen på en lipsill heller haha
Ragg eller förhållande: förhållande om det passar för stunden, annars ragg
Bråkstake eller tveksam: bråkstake isf

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: haha ja
Tappat glasögon eller linser: nopi
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: tror jag inte
Har du blivit arresterad: haha njaa, bara blivit körd till sjukhuset av polisen hahahaha
Dissat någon: haha mhm
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja

TROR DU PÅ:
Dig själv: försöker
Mirakel: svårt att tro på när jag inte varit med om något haha
Kärlek vid första ögonkastet: det tror jag inte, aldrig varit med om
Himlen: finns ju en himmel?
Tomten: haha nej, han har jag kommit över nu =(
Att kyssas på första dejten: ja
Änglar: ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: haha inte pojkvän nejnej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: det är klart att man kan
Vad kan du verkligen inte leva utan: vatten luft och mat är väl ett tvunget svar?
Vad vet inte så många om dig: finns mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback