återigen frågor, haha

Berätta sju sanningar om dig själv:
1. jag kan inte ta emot komplimanger
2. jag är jätte glömsk, kan lova att ringa någon tex och några minuter efter har jag glömt av det
3. jag hör och ser saker som andra säger inte finns
4. i've got my own world
5. jag har tvångstankar
6. jag försöker alltid förtränga saker istället för att bara ta itu med dem
7. jag ler alltid, skrattar alltid, oavsett hur jag mår

Sex sanningar om hur du var som liten;
1. jag hade min egna värld, försvann totalt och ingen kunde få kontakt med mig 
2. spelade fotboll och dansade
3. bodde på en bondgård första åren
4. jag misshandlade min katt, satte upp den på spisen osv...
5. jag var snäll mot alla, tills en kille bet mig i ryggen, jag gav tillbaka och hängde i hans öronsnibb så min mamma fick dra loss mig och snibben, haha.
6. jag stavade mitt namn med ett J fram och bak så det såg ut som ett G, haha 

fem sanningar om mitt kärleksliv;
1. jag blev typ halvt kär första gången på internet, och philip blev sen min första pojkvän och första kärlek, med tanke på att vi träffades och bodde typ 15min ifrån eller något, haha!
2. jag är konstant livrädd för att bli sårad när jag träffar någon
3. jag har svårt för att bli kär, men har lättare däremot för att fastna för en person 
4. jag tror inte på att kärlek håller livet ut
5. jag är jätte oromantisk av mig, är mer kompis-typ än flickväns material

fyra sanningar om mitt familjeliv;
1. jag älskar min familj
2. när mamma och pappa berättade att jag skulle få en lillasyster trodde jag dem skämtade, sen började jag gråta och blev sur. sen när hon kom sprang jag och tog henne hela tiden
3. jag är konstant orolig för dem
4. jag är rädd för att min syster ska gå i mina fotspår

tre sanningar om mitt vänskapsliv;

1. min allra allra bästa vän är rasmus, jag har upplevt allt med honom. han är den jag skulle dö för utan att tveka.
2. ingen av mina vänner vet exakt allt om mig, bara delar. för jag har svårt för att lita på folk, att dem stannar, att dem håller tyst.
3. jag älskar mina vänner, och hoppas dem vet att jag alltid kommer finnas här för dem.  

två sanningar om min personlighet;
1. jag har komplex för allt, ser alltid någonting på mig själv som jag vill förändra.
2. jag är konstig 

en sanning om detta testet;
1. OK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback