the only exception

Fyra frågor om förhållanden:

är du singel? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - kärlek vet jag inte, men typ "crush" ja
har du varit kär i någon? - ja
är du kär just nu? - guess so =)

7 frågor om dig själv:

Fullständigt namn? - jennifer walter skywalker
vad har du på dig just nu? - underkläder, strumpor, jeans, linne & tröja
vilken årstid är bäst? - sommar & höst
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vaknar när jag vill
vad tycker du mest om hos dig själv? - haha
vad är du bra på? - ingen aning, vara konstig?  
vem älskar du mest på denna jorden? - familjen och mina allra närmsta

6 frågor om dina vänner:


vem vet allt om dig? - emelie, rasmus
vem är den roligaste av dina vänner? - vet inte, julia kanske haha
vem är snyggast av dina vänner? - är såpass ytlig så jag har bara snygga vänner =)
vem är mest partyprisse? - haha no comment...
vem är den du helst har filmkväll med? - beror på i vilket sammanhang =)
vem av dina vänner är mest "evil"? - jag vet faktiskt inte :P

10 Frågor om din familj:


vem står dig närmast? - vet inte
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - har jag väl
vem är farligast i din familj? - vet inte
vem ser roligast ut i din familj? - jag
vem är coolast? - jag?
har ni något husdjur? - katt hund & kanin hos mor, hund & chinchillor hos papi
vem har du mest gemensamt med? - mig själv
vem står för underhållningen? - vet inte :P
vem sover du oftast med? - ozzy och casper
roligaste kvällen med familjemedlem? - vet inte haha

11 frågor om idag:

vad har du gjort? - varit i skolan bara
har du varit glad idag? - nja
har du varit ledsen idag? - nja
har du gjort något bra idag? - fixat första världskriget
vad ska du göra nu? - plugga
har du gjort något dåligt idag?- tänkt
vad har du ätit idag? - macka, mat, vindruvor
har du duschat idag? - bara kroppen, ska in i duschen sen ikväll
är du trött nu? - alltid trött
vad händer imorgon?- plugg plugg och åter plugg


Skolan:

Går du i skolan? - ja
Har du varit i skolan idag? - ja
Favoritämne i skolan? - musik

Annat:

Hur mår du just nu? - vill inte känna efter
Har du piercat dig? - öronen, naveln, läppen, näsan och tungan men har bara kvar naveln men tar tungan snaaaaaart.
Tatueringar? - en för mikael, tro hopp och kärlek på handleden 
Röker du? - feströker
Senaste festen? - vet inte haha

Telefon/mobil:


Vem ringde dig senast? - vet inte
Vem ringde du senast? - vet inte
Vem sms:a till dig senast? - stefan
Vem sms:a du till senast? - jonathan

Övrigt:

Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan just nu? - 20:45
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook
Gillar du punk? - ja

Familj:

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - hon sitter i köket nu så haha :P
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - någon dag sen tror jag?

Sport:

Går du på någon sport? - nej inte just nu
I så fall, vilken/vilka? - börjar nog balett till hösten =)
Trivs du med den sporten? -
Tycker du att den sporten är rolig? -
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -


Musik:

Lyssnar du på musik just nu? - ja
I så fall, vilken låt för tillfället? - Hästpojken – Skadekontroll 
Vad gillar du för musik? - åh, så mycket blandat. håkan, broder daniel, kent, thåström, hästpojken, HIM, babyshambles osvosvosv, det är så mycket olika haha

Kläder:

Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja

Kommentarer
Viktor

Jag e din snyggaste vän :D annars e jag inte med D:

POSTAT 2010-05-26 KLOCKAN 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback