dance dance dance

Jag är sjukt dålig på att uppdatera och svara på kommentarer har jag märkt.
Eller jag vet om det egentligen.
Och nu har jag jätte tråkigt så tänkte meddela vad jag gjort.
Igår passade jag min syster, vi mötte upp Emelie och hennes bebis, som var väldigt söt!
Jag höll till och med i honom, vilket var helt sjukt. Jag kan inte kommunicera med barn, men samtidigt
var det en jätte gullig grej.
Han var söt i alla fall!
Dagen innan sov Julia här, gosigt.
I alla fall, igår kväll gick jag och mötte upp en annan Julia, sen gick vi och mötte upp Daniel.
Vi satt och pratade en stund vilket jag behövde eftersom att jag är en osocial person nu för tiden.
Skulle åkt till Nol idag, men nej. Det blev inte så.
Nu har jag inget mer att tillägga i mitt extremt tråkiga inlägg.

PUSS Lykke Li – Dance, Dance, Dance
BRA LÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback