frågorrrrr

har inget liv, ska snart börja städa. sen sätter jag igång med att svara på kommentarer också! PUSS

visste ni...

att jag vill ha - längre hår
att min senaste kyss - hmm
att jag lyssnar mest på - musik?
att jag pratar - alltid om onödiga saker bara för att få tiden att flyta på
att jag inte gillar - tråkiga människor
att jag avskyr när folk pratar - och inte kan stå för det dem säger
att kärlek - är något ingen någonsin kan förstå fullt ut typ
att jag gillar att - sova
att jag alltid kommer att - vara lat
att jag är hemligt förälskad i - henrik berggren, men det är väl ingen hemlighet egentligen...
att sist jag grät var - när jag såg south park hemma hos jolin&michael hahaha
att min mobiltelefon är - seg och hatar mig
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag klockan och somnar om
att innan jag går och lägger mig - tvättar jag händerna och byter till sovtrosor
att idag har jag - inte gjort särskilt mycket, lagt in kläder i min garderob och skrivit upp vad jag och ellen ska beställa från H&M typ.
att jag just nu tänker på - vet inte, när jag tänker på vad jag tänker på tänker jag bara på att jag ska tänka på något.
att i kväll ska jag - göra någonting, men vad vet jag inte
att i morgon kommer jag - vara galen
att jag hoppas - jag kommer orka skriva in mig på dancehall nästa termin med azra haha

Har du...
Någon som förstår dig? ja, faktiskt.
Någon som du saknar? ja, det har nog alla
Någon som du hatar? innerst inne hatar jag en person, men försöker att bortse från att önska någon döden.
Vem kramade dig senast? åh det är frågan faktiskt.
Vem pussade dig senast? casper
Vem ringde dig senast? hmmm mammis antar jag
Vem ringde du senast? mammsaan
Vem var hemma hos dig senast? adam tror jag
Vem var du hemma hos senast? rikard och hämtade halsduk
Har du några kärleksproblem? kärleksproblem ska man inte ödsla tid på, det sätter sig bara alltför djupt i huvudet
Har du pratat med någon idag? japp
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? - ja

Att jag?


Är singel? - ja
Svär ofta? - nej inte särskilt, bara om jag är irriterad eller spelar haha
Sjunger i duschen? - händer...... varje gång haha
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - absolut inte :P
Skrattar åt dina egna skämt? - alltid haha!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - jeeepp

Att jag har?


Piercingar? - ja
Syskon? - en syster
Jobb? - skola?
För många vänner? - kan man ha för många?:P
Rymt hemifrån? - räknas det när man var liten och typ gömde sig i en buske?
Färgat håret? - ja
Bra självförtroende? - är väl inte på botten men inte på toppen heller
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Varit kär? - ja
Somnat i skolan? - händer då och då
Tappat bort mig i min hemstad? - hehe ja...
Sett en fallande stjärna och önskat? - japp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja
Smugit ut utan lov? - haha jaa...
En hemlighet som ingen annan vet? - jo det kan hända! haha
Sovit en hel dag? - ja
Somnat gråtande? - ja
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - nej det hoppas jag Inte
Blivit generad inför folk? - ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - nej:P
Ätit musslor? - ja
Varit på en festival? - Ja
Haft ett förhållande i under en månad? - förstod inte frågan haha
Blivit kallad player? - nej
Färgat ditt hår svart? - ooh herre... ja....

Vad?

Längtar du till mest just nu? - värme och sol
Ska du göra i helgen? - tar dagen som den kommer
Har du för kläder på dig? - shorts och bh
Gjorde du igår? - var hemma och latade mig(as usual) och sedan kollade jag film och var ute och gick förvånansvärt nog
Ska du göra i sommar? - alldeles för långt kvar för att bestämma något sådär. förutom festival då!
Åt du senast? - en macka
Har du för mobil? - sony ericsson
Vad köpte du senast? - ingen aning

Kommentarer
JOSEFINE THYBERG

är hos anton just nu, ska kolla film med hans föräldrar snart :)

POSTAT 2010-11-06 KLOCKAN 20:06:08
BLOGG: http://josefinethyberg.blogg.se/
zandra- en färg i din vardag

haha ja =)



allt bra idag då??

POSTAT 2010-11-08 KLOCKAN 18:55:19
BLOGG: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback