Lust for life

Lät som en gammal tant när jag vaknade i morse, frukosten var en plåga och att svälja överhuvudtaget var ett rent helvete.
Åkte till skolan, kören sög, hatar jullåtar och sen kunde jag ändå inte göra något utan fick snällt sitta där på en stol och hålla tyst. Kul, absolut inte.
Sen klarade stackars jag inte mer, hostade och halsen dog av bränna typ.
På bussen spydde jag för att jag fick sura uppstötningar och orkade helt enkelt inte hålla kvar det. Det suger.
Jävla hosta, jävla hals.  Hatar er.
Pluggat idag i alla fall, mitt huvud är nu officielt helt tomt. Eller överfyllt kanske man ska säga?
Mår illa av kunskap typ.
Nej nu ska jag sluta sitta och vara så jävla negativ hela tiden haha.
Något positivt är att jag är förälskad i Kate Moss.
Hon är ju så jävla snygg så det finns inte. Som en dröm. Mjjjaauuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback