frågoooor

Namn: Jennifer
Piercingar: Naveln
Tatueringar: Ja
Längd: 1.64-5?
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Typ ljusbrunt/mörkblond?

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja där det finns sol!!
Tänker du på att ta självmord: Nej, absolut inte!
Dricker du alkohol: Händer
Röker du: Händer
Vilket shampoo använder du: TRESemme och sunsilks nya som för övrigt luktar hallon<3

Vilken parfym använder du: Olika men oftast bara bodylotion som luktar gott. Kate Moss luktar himmelskt!
Vad är du rädd för: Clowner, barn, trånga utrymmen och dockor är mina värsta fobier
Gillar du att tvätta: Har bara testat typ två gånger i hela mitt liv men det är OK haha.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja fast fan vilken ångest jag har för höjder

Senaste:

Film du hyrde: Ingen aning
Film du köpte: Alice i underlandet otecknad med pappa! Föredrar dock den tecknade...
Låten du lyssnade på: HIM – Join Me - Live och smådeppar över att Ville inte är här..
hottiiiie
Personen du ringde: Jasmine!!! :*
Tv program du tittade på: Scrubs
Personen du tänkte på: Ville Valo

ANTAL..

Gånger du varit kär: 2 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: Oj, jag är väldigt sårbar inom känslor så många gånger. Haha
Hjärtan brustit på grund av dig: Vet inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Haha ingen aning :P
Ärr du har på kroppen: HAHA, tänker inte räkna dem... XD

SENASTE..

Personen du fick mail av: Facebook haha

Personen du fick brev av: Igår när jag fick hem skolkorten hehe
Personen du fick sms av: Jolin :*
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen? Det var längesen haha. Men skall äta med mor och syster snart!

Saken du köpte: En banan i cafeterian igår hehe
Vad har du gjort idag: Motionerat, datorn och sovit.
Var det kul: Ja, sova var det roligaste!!
Hur tidigt stiger du upp: På vardagar är det klockan sex eller halv 7, och kvart i 8 också. Helger är olika
Gillar du att slåss: Om bara jag får slå? Ja.
Vad ska du göra idag: Vet inte, bara vara typ.
Är du seriös: Jag är oftast oseriös och skrattar mest åt allt, men seriös i seriösa och allvarliga situationer
Vad är du allergisk mot: Håriga larver och onda människor

Var har du ont: Mina revben hurts
Använder du hårspray: Ja oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback