happy

håller på att fixar mig lite inför kvällen, min älskade älskade älskade evelina kommer runt fem till mig.
jag har saknat att umgås med henne, min fina pärla.
kollar just nu på när mina två puckade katter äter ur min hunds mat? WTF. haha.
sitter även och plattar mitt hår, hehehe.
nu skall jag fortsätta!  har svarat på litelitelite kommentarer och fortsätter sen. hoppas jag.
:D   PUSS


jag och min fina emelie  besökte anna i mullsjö i somras.
nu längtar jag tills bebisen kommer, det är mindre än 7dagar kvar tills emelies bebis kommer.
ÅH, jag längtar.

Kommentarer
Anonym

ska äta middag med mina vänner sen blir de party :D

POSTAT 2010-10-09 KLOCKAN 15:50:12
BLOGG: http://ciiiiz.blogg.se/
evie

<3<3<3<3 love you

POSTAT 2010-10-14 KLOCKAN 15:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback