I'm good, I'm gone

Jag har svårt för döden, det är en grej jag inte kan hantera alls.
Jag vet inte hur jag ska reagera, hur jag ska känna och hur jag ska agera. 
Jag hatar att gråta, visst jag gråter åt oseriösa grejer som filmer/serier osv. 
Men inte till seriösa saker, jag känner mig så svag då. 
Hur hanterar man ens döden? 
När någon man verkligen älskar går bort? 
Finns det tips på hur man går vidare utan att gå för långt? 
Hur gör man för att komma över den extremt jobbiga tiden?

Hur gör man för att förstå en del av döden?  




Kommentarer
tIMMIE JOHANSOSN

HEJHEJ :D

POSTAT 2010-10-21 KLOCKAN 13:14:41
Anonym

Du lär aldrig riktigt förstå den, Det enda man kan göra är att acceptera den..

POSTAT 2010-10-27 KLOCKAN 18:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback