nobody gets me like you

Jag känner mig tråkig och uttråkad med för den delen.
Varit hemma sen tisdags och stannar hemma i morgon också.
Jag har för mesta dels legat i sängen och gosat med Uno och Casper, eller okej.
Nästan hela tiden egentligen haha.
Även läst ungefär 200 sidor i en bok, vilket ännu är ett bevis på att inte ha något liv när man är sjuk.
Jag ska bli frisk tills lördag i alla fall.
Skall även åka iväg med pappa till Ullared och köpa billiga julklappar, det är underbart. Haha.

Är småsugen på att köpa en biljett till Emmaboda festivalen, men ska fundera en liten stund till.
Jepp. Nu har jag inget mer att tillägga.  Förutom en bild på Casper när han inte hade växt så fruktansvärt mycket
och inte hade börjat ta mat av andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback