scary kids scaring kids

"The silence keeps it easy
keeps you safe for the moment.
As you're walking away
your foot steps get louder.
All you needed was time
But now time will destroy us."  Scary Kids Scaring Kids – Watch Me Bleed

har inte orkat svara på kommentarer, suttit och tagit bort några.
jag vill inte ha någon som tycker synd om mig, absolut inte.
ingen jävla sympati, vi alla behöver någon gång skriva av oss lite. 
med mitt inlägg innan menar jag att jag mår bättre nu än någonsin, jag kämpar för det jag vill åt.
inte sätter mig och lipar konstant för att jag inte lyckas på första försöket.
visst, jag har dålig självkänsla osv, men jag trivs mer med mig själv nu.
hehehe.
nu ska jag gosa ner mig i soffan med casper, kolla på tv och käka nudlar för jag orkar inte göra mat.
MAMMA, where are u :(  i need foooooooooooood........

PUSS, svarar på kommentarer i morgon eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback