en jacka och två halsdukar rikare

har haft en helbra dag, åkte till stan efter skolan med jolin michael och sabina, fick köpt en älskad halsduk.
sen när jag kom hem fick jag öppna ett paket med en jacka och ännu en halsduk.
åh, jag blir nästan kär i att kolla på dem.
nu skall jag duscha och förbereda vad jag skall ha på mig i morgon för jag orkar inte längre få panik på morgonen och leta kläder mer än hälften av morgonen och sedan behöva springa till bussen. nej det får vara nog nu haha.
jaja. ciao
bild på älskad halsduk, fanns inte bilder pådet andra och orkar inte leta nu heller. hehe


Kommentarer
bella

aww tack så mycket! :D

och ttack :D

POSTAT 2010-09-21 KLOCKAN 21:48:38
BLOGG: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback