jag är utmattad

japp. helt slut typ.
ser ut som en apa, känner mig som en död gris, ja det förklarar väl typ allt.
var hemma hos lejla igår en stund med sofia och lotta.
saknades några tjejer men jaja, det var kul ändå!
senare när vi gick för att åka hem var vi typ vilse.
jag var livrädd, älgar kan liksom komma fram från ingenstans. that sucks.
helt plötsligt började det typ prassla och knäckas grenar i skogen och jag såg typ mitt liv i revy.. haha
jaja. åter till nu. jag är trött, halvt död.
gick upp jätte tidigt för att gå till lotta, slutade med att jag gick ut och gick i typ en timme istället för att bara gå till henne och tillbaka hem and guess what?  det var skönt.
dock gömde jag mig för omvärlden, gick i mjukisbyxor vilket är det värsta plagg jag kan ha på mig.
jag hatar mjukis, känner mig naken och luffig.
inget fel när andra har det, men när jag själv har det är det bara jätte fel. därför syns jag aldrig i det förutom på idrotten, MAX.  jaja. intressant. haha.
tänkte att jag skulle bjuda på en JÄTTESÖT bild på mig själv som nyvaken, dö inte för mycket.
ja nu skall jag väl. duscha, göra mig i ordning och bara känna mig allmänt duktig för att jag varit alert idag.
okej, jag ljuger dåligt. jag ska lägga mig och sova nu. haha.
PUSS

Kommentarer
Malin Sundin - designtävling

vad kul, lycka till :)

POSTAT 2010-09-18 KLOCKAN 14:28:09
BLOGG: http://malinsundin.blogg.se/
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

POSTAT 2010-09-18 KLOCKAN 16:04:40
BLOGG: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback