a large space in my thoughts

Har lov som jag antar att alla andra har nu också, eller? 
Igår åkte jag med Frida in till slottsskogen och träffade trevliga människor + Jolin... Hehehehehe
Sen åkte jag Frida och Janina och fikade istället eftersom att det blev så jävla kallt.. 
Mysigt osååå!
Hade en bra dag helt enkelt, i helgen gjorde jag inte så mycket heller, träffade min fina Evelina som jag träffar på tok för lite, var med Julia osånt!
Nu ska jag diska och sedan ge mig ut och sola, hoppas ingen bländas av min bleka kropp.. Haha!

Puss

Kommentarer
JOSEFINE THYBERG

är nu tillbaka på bloggen! kika in om du vill! :)



BIG LOVE

POSTAT 2011-04-19 KLOCKAN 19:14:48
BLOGG: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback