And your big heart, it won't tear me apart, not like it used to

Tycker det är lagom skönt med lov, har haft en bra vecka hittills. 
Slottsskogen och fika på måndag, nödinge på tisdag och igår kollade jag till och med på fotboll. Haha. 
Idag har jag gjort mycket, var hos mormor och hjälpte henne med att kratta osååånt, jobbigt värre men det är OK! 
Tre timmar idag, ska dit i morgon ocksåååå, duktig tjej!
Kom hem och solade en liten stund, min älskade Rasmus kom hit och höll mig sällskap ett tag också, världens finaste människa!
Nu har jag legat i sängen och övat på ett  tal jag ska hålla i svenskan, underbart.. 
Måste även pyssla med lite kommunikation, engelska och datorkunskap så jag inte ligger efter så mycket.. 
Jaaaja, svarar på kommentarer när jag hinner!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback