Love is like a rubber band

Love is like a rubber band, we keep pulling
someone lets go
and it hurts the one who held on
-Lelove
Jag har varit allmänt tråkig igen, hehehehee.
Fått hem min mobil i alla fall, den är super. Än så länge!
I tisdags var jag och badade för första gången i en offentlig bassäng på något år(?) 
Det var hemskt, så igår fick jag stanna hemma från skolan, fy vad dumt det låter men jag
har äckligt jobbig bakterieskräck när det gäller vissa offentliga grejer.
Har med mig handsprit överallt och tvättar händerna så ofta jag kan. 
På tal om händer måste jag måla om mina naglar... 
JAJAAAA, i-landsproblem typ. 
Svarar på kommentarer någon annan dag, hähä.



Kommentarer
Elin

åh, vart köpte du den rosa? ;o <3

POSTAT 2011-02-08 KLOCKAN 13:31:33
BLOGG: http://memylifeandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback