Monki

Woooho, monki katalogen föll ner hemma hos mig nu så nu är jag lycklig!
Tänkte göra 10 dagars grejen nuuu, så dag 1 = 10 sanningar om mig själv
1. Jag har ett födelsemärke på låret som ständigt varit svårt för mig att visa, när jag var yngre gick jag helst inte i shorts, var inte sugen på att åka med och bada osånt för att jag inte ville visa det. Det har blivit bättre nu men jag tänker alltid på det när jag vet att andra kan se det, det är rätt typ, jobbigt haha.
2. Jag är alltid glad, skrattar och är allmänt tuff typ
3. Tycker super duper mycket om min katt Casper
4. Jag har svårt för att visa känslor
5. Jag är rätt känslokall av mig
6. Jag har asperger, add och bipolär sjukdom vilket resulterar i mani, deprissioner, koncentrationssvårigheter, inlärningssvårigheter, tvångstankar, osvosv.
7. Jag älskar att göra saker på impuls
8. Jag har bott på landet........ :(
9. Jag är lat, väldigt lat
10. Jag har komplex över allt typ, kan vara nöjd med något ena dagen och dagen efter hata det
Woooho, monki katalogen föll ner hemma hos mig nu så nu är jag lycklig!
Har hunnit gosa med Uno också 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback