But I keep coming back to thoughts of you

Jag hade en bra kväll igår, på riktigt. 
Fina vänner från Nödinge kom och hälsade på, och Emma som inte alls bor i Nödinge men det är okej. 
Fick Veronica Maggios autograf, missade henne på Bengans igår men fina Emma var där och fixade även så jag fick en "Till Jennifer kram Veronica". 
TACK EMMA. Du har en guldplats i mitt hjärta nu, hehehe.
Idag gick jag upp runt halv 12 tror jag, det var skönt. 
Gick och mötte Sofia fort, gick hem, latade mig, gick till Evie, gick på match.
Jag har kollat fotbollsmatch, otroligt nog.. 
Ska nu hoppa in i duschen sen kila till världens finaste Rasmus och träffa goingar där. 
Hoppas ni får en bra helg, svarar på kommentarer när jag blivit gladare. 

PUSS

Kommentarer
Nathalie

jag älskar veronica maggio:D var på bengans i gbg när hon var här förra veckan och självklart ska jag till liseberg:D

POSTAT 2011-05-09 KLOCKAN 09:18:05
BLOGG: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback