Cape Cod Kwassa Kwassa

Det är otroligt att det är folk som fortfarande går in och kollar min blogg när jag inte uppdaterat på typ.. 2 veckor eller något? 
Men jaja. 
Jag är inne i någon svacka i huvudet, stressar otroligt för att lyckas bra sista tiden i skolan och har bara jävligt fullt upp med det typ. 

För övrigt har jag rätt bra dagar bakom mig, har kul nästan varje dag, lever livet typ. 
Bjussarrrr på en bra låt, och en bild på det jag kommit på än så länge att jag måste göra innan jag slutar den 15e, det är en del så ni förstår mig antar jag!! 
PUSS



Är nog den mest usla människan på att ta kort, men jaja, 16 jäkla grejjjjer är jag uppe i än så länge!
Men va fasiken, de fixar la jag!

Kommentarer
sandra

fyfan så fusk:(

POSTAT 2011-05-25 KLOCKAN 10:44:17
BLOGG: http://fourclover.blogg.se/
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh nej vad tråkigt :( nej i mina öron låter det inte alls töntigt!

POSTAT 2011-05-25 KLOCKAN 20:42:47
BLOGG: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback