It's getting me down my love

Jag är helt utmattad, fysiskt och psykiskt. 
Ligger i soffan och lyssnar på Håkan, åh underbara Håkan. 
Som så många gånger innan så är han min räddare nu också,
nu kan jag ligga här och vara dränkt i snor och tårar och känna att 
"nää, skitsamma det ger med sig". 
Men som tur är känner jag bara, inget snor och inga tårar, hehehe. 
Jag har ju så mycket att längta och se fram emot nu, har inte tid med att vara ledsen. 

DOCK, måste jag ta tag i skolan. 
I morgon blir ny start, kan inte putta undan allt som jag alltid gjort. 
Nej, nu får jag väl visa en gång för alla att det är jag som bestämmer, över mig. 
Detta känns mer som ett inlägg till mig själv, typ push inlägg? 
Jaja, jag lever i alla fall. 

Är dödssjuk (enligt mig själv). 
Hostar som en tok, har feber, snorar och spyr slem.
Det suger, jepp det gör det. 
Men det hindrar inte mig alls. 
Inte någonstans.

Kommentarer
Frida

Fin blogg ^^

Anmäl dig gärna till Dagens Blogg ~

http://fridisi.blogg.se/2011/may/nya-vinnare-och-en-ny-omgang.html#comment

POSTAT 2011-05-13 KLOCKAN 16:01:41
BLOGG: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback