HELLO STRANGER

ååh att ni fortsätter läsa här, kan ju inte bara sluta skriva helt då....eller jo kan kan jag men mitt samvete säger annat!
hoppas alla hade kul när de firade in det nya året, det hade jag. 

2011 var ett bra år överlag, lite hjärtekrossad, lite tårar, lite depp, lite förlorad
men mycket kärlek, mycket glädje och mycket minnen överväger allt det!
har funnit mig så mycket bra grejer, ny musik(ovanligt...), fina vänner, fin pojke och världens finaste familj. 
har hunnit med mycket också, haft många olika färger i håret, klippt av mig håret, varit på festivaler, dansat runt överallt, ramlat, ångrat mig och sedan ångrat mig igen, OSV. 
ja jag hade nog fan ett bra år!
hoppas ni också hade det och att detta året kommer bli bättre för er, även för mig. allt kan ju bli bättre!

jaja, tänker inte tjata mer nu, tänkte mest säga att ni gärna får ta steget över till min andra blogg som jag skriver på varje dag(försöker i alla fall) och jag lyckas rätt bra faktiskt!

http://jennstasy.wordpress.com 

KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback